nie odczuwam przyjemnosci po depakinie

kwas walproinowy
Awatar użytkownika
fizia
zaufany użytkownik
Posty: 1035
Rejestracja: śr cze 06, 2012 10:24 pm
Gender: None specified

nie odczuwam przyjemnosci po depakinie

Post autor: fizia » czw wrz 20, 2012 2:03 pm

Biore 600mg na dobe juz kilka dni. I zauwazylam ze kaciki ust automatycznie ida mi w dol. Nie potrafie sie usmiechnac, nie czuje przyjemnosci z tego co robie tak jak dawniej. Czy tez tak mieliscie po depakinie? Czy moze mi sie tylko wydaje ze zabija ona przyjemnosc?

Awatar użytkownika
fizia
zaufany użytkownik
Posty: 1035
Rejestracja: śr cze 06, 2012 10:24 pm
Gender: None specified

Re: nie odczuwam przyjemnosci po depakinie

Post autor: fizia » czw wrz 20, 2012 2:41 pm

W ogole czuje sie na niej gorzej niz bez niej:/ Dostalam spadku nastroju i lękow przed ludzmi. Nie moge nawet normalnie rozmawiac przez tel bo dostaje atakow lękow i dekoncentracji.

Awatar użytkownika
Petruccio
zaufany użytkownik
Posty: 13358
Rejestracja: pn gru 01, 2008 3:53 pm
płeć: mężczyzna
Gender: Male

Re: nie odczuwam przyjemnosci po depakinie

Post autor: Petruccio » czw wrz 20, 2012 3:32 pm

Ja brałem depakinę jeszcze do lipca, ale ze względu, że lekarka wypisywała mi na 100%, to uzgodniłem z nią, że już nie będę brał. Ja w ogóle nie czułem, że brałem depakinę, tak, jakbym brał placebo. Myślę, że żeby stwierdzić działanie leku, to trzeba przynajmniej 2 tygodnie, gdyż mogą być różne skutki uboczne. Potem można myśleć o odstawianiu. Ale to tylko moje zdanie.
Obrazek

Awatar użytkownika
fizia
zaufany użytkownik
Posty: 1035
Rejestracja: śr cze 06, 2012 10:24 pm
Gender: None specified

Re: nie odczuwam przyjemnosci po depakinie

Post autor: fizia » czw wrz 20, 2012 3:34 pm

Odstawiam to dziadostwo. Na mnie leki szybko dzialaja, juz po kilku dniach i dzialanie depakiny odczuwal po 4 dniach stosowania. Mam tego dosc.Nigdy wiecej depakiny.

Wróć do „depakine”