czy macie energię po rispolepcie konsta?

risperidon
karolek23
zarejestrowany użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: śr maja 02, 2018 3:14 pm
Status: Bezrobotny
płeć: mężczyzna

czy macie energię po rispolepcie konsta?

Post autor: karolek23 »

Stosuje lek rispolept konsta 50 mg domięśniowo i czy po nim mieliście czy macie brak energi i zrezygnowanie bezsilność itp , co na leży w tym wypadku zrobić ? Proszę o odpowiedź

8-r48iT
bywalec
Posty: 267
Rejestracja: sob kwie 28, 2018 4:03 pm

Re: czy macie energię po rispolepcie konsta?

Post autor: 8-r48iT »

piszę co należy: należy zdrowia się odżywiać, mieć normalny tryb życia, znajomy
  • ch
, zdrowe relacje ogólnie, zajęcie, pasje, hobby, rodzinę. i wtedy rispolept nie będzie konieczny bo nie będzie medycznych przesłanek do tego żeby go podawać. a powyższe wymieniane rzeczy są kryterium psychiatrycznym.
świat nie płacze za zapomnianymi bohaterami którzy chcieli zmienić świat. cieszy się tym co miał do tej pory. nikt nie rozumie reguł gry. ostatni wygrywa wyścig do pieniędzy, ale nie do nieba.

danielek
zaufany użytkownik
Posty: 1487
Rejestracja: czw sie 17, 2017 6:26 pm
Status: portier
płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: czy macie energię po rispolepcie konsta?

Post autor: danielek »

Jezu ludzie.Niektorzy musza się blokować.Mi Rispolept zrobił krzywde+tranxenne

piotrs
zaufany użytkownik
Posty: 1297
Rejestracja: sob paź 08, 2016 11:41 am

Re: czy macie energię po rispolepcie konsta?

Post autor: piotrs »

rispolept to gowna zmien na cos innego
sa zastrzyki raz na miesiac ABILIFY MAINTANCE
a co brales jakie leki wczesniej
ja polecam amisan lub solian 400mg na dobe na pozytywy po 3 MIESIACACH 200mg
tak stosuje po raz 3

Awatar użytkownika
wowo
zaufany użytkownik
Posty: 4613
Rejestracja: wt maja 28, 2019 10:30 pm
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 9697465

Re: czy macie energię po rispolepcie konsta?

Post autor: wowo »

karolek23 pisze:
czw maja 31, 2018 7:40 pm
Stosuje lek rispolept konsta 50 mg domięśniowo i czy po nim mieliście czy macie brak energi i zrezygnowanie bezsilność itp , co na leży w tym wypadku zrobić ? Proszę o odpowiedź
Zmień na coś innego, może solian jeśli Ci podpasuje. Rispolept to taki shit po którym ma się pustkę w głowie i nieciekawe efekty uboczne.

Wróć do „rispolept”