ZNN zespół niespokojnych nóg

amisulprid
Awatar użytkownika
fart
zaufany użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: pn lis 01, 2010 5:40 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: fart » sob cze 02, 2012 11:02 pm

Cześć wróciłem do solianu dzisiaj, ale czuje okropne nie przyjemne uczucie w nogach, poczytałem w necie że neuroleptyki mogą wywoływać zespół niespokojnych nóg. Da się coś z tym począć? Ma ktoś coś takiego?
neuroleptyki profilaktyczne

narkotyk666
zbanowany
zbanowany
Posty: 1174
Rejestracja: czw maja 17, 2012 12:22 am
Lokalizacja: http://www.pieknyumysl.com
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: narkotyk666 » pn cze 04, 2012 4:02 pm

Mi alkohol czasem pomaga na telepiące się łapska und odnóża! Kiedyś kielicha nie mogłem se polać!
Zapraszamy wszystkich na nasz czat!

http://www.pieknyumysl.com

Z nami nie przegrasz! Z nami zawsze wygrasz!

Awatar użytkownika
moi
moderator
moderator
Posty: 29828
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:12 pm
Gadu-Gadu: 9
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: moi » pn cze 04, 2012 5:32 pm

fart pisze: Ma ktoś coś takiego?
Ja miałam coś takiego po fluanxolu. Pomogło zmniejszenie dawki.

Pozdrawiam.m.

Awatar użytkownika
Juliusz Bulwa
zaufany użytkownik
Posty: 8697
Rejestracja: pn lip 30, 2018 9:52 pm
płeć: mężczyzna
Gender: Male

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: Juliusz Bulwa » sob cze 09, 2012 2:20 pm

Akineton może uzależniać, mi psychiatra przepisuje go przy zmianach leków na inne.
Jedzie pociąg z zaświatów, wiezie paru wariatów

Awatar użytkownika
schizo11
zaufany użytkownik
Posty: 1072
Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:58 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: schizo11 » ndz cze 10, 2012 4:09 pm

Ja takie coś miałem na początku po ketrelu przez pierwsze pare tygodni.

Awatar użytkownika
fart
zaufany użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: pn lis 01, 2010 5:40 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: fart » pt sie 24, 2012 6:59 pm

Teraz znów wróciłem do solianu, biorę 100mg tylko, a w nogach głownie w łydkach takie pieczenie :/
neuroleptyki profilaktyczne

Awatar użytkownika
schizo11
zaufany użytkownik
Posty: 1072
Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:58 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: schizo11 » pt sie 24, 2012 7:22 pm

To jest strasznie upierdliwe, ja sobie z tym radzę, że biorę ketrel na krótko przed położeniem się spać. Zasypiam i nie ma problemu. Gorzej jak nie umiem zasnąć. Wtedy wszystkie ku*wy w okolicy słyszą jak je wołam xD

Awatar użytkownika
fart
zaufany użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: pn lis 01, 2010 5:40 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: fart » pt sie 24, 2012 9:53 pm

heh, schizo wyjesz do *słowo niedozwolone*, a może do księżyca co? :)
neuroleptyki profilaktyczne

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 7316
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: AntonPawlowicz » pt sie 24, 2012 10:01 pm

Mozesz rozcierac lydki mascia ibum, powinno pomoc. Mysle, ze to minie, dawka jest przeciez nie duza. Chyba, ze zazywasz na dodatek jeszcze inne leki i to one moga byc przyczyna i to powodowac!

fotex
zaufany użytkownik
Posty: 619
Rejestracja: sob sty 28, 2006 6:04 pm
Lokalizacja: Kraków
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: fotex » śr wrz 19, 2012 5:50 pm

Może pomógłby prinidol.Ale to chyba na kołysanie nożne.

Awatar użytkownika
Lisner27
zaufany użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 8:55 am
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 45426550
Lokalizacja: lubelskie
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: Lisner27 » śr paź 24, 2012 7:50 pm

mi ciężko spać po solianie a biorę tylko sete rano i przewracam się na boki, lek może i dobry, ale chyba za krótko go biorę.
Życie się toczy, choć czas się zatrzymał. Modlę się do Boga, abym wytrzymał. Droga której część w głowie się nie mieści. Przecież każdy z nas stanie w obliczu śmierci...

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 7316
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: AntonPawlowicz » czw paź 25, 2012 7:35 pm

Moze zwiekszyc dawke na poczatek do 200mg. Jezeli tej malej dawki nie czujesz, na dodatek nadal jestes mocniej pobudzony, to lepsza dawka 200, bedzie bardziej wyciszajaca i podziala moze mocniej przeciwpsychotycznie. 100 to juz taka raczej dawka na podtrzymanie jak masz pelna remisje. Duzo lepszym rozwiazaniem, na bank, jest zwiekszenie dawki do 200mg, niz wprowadzanie dodatkowego leku, to zdecydowanie moje zdanie. Sprobuj porozmawiac o tym z lekarzem.
Z drugiej strony, jezeli dajesz sobie rade, nie jestes w totalnej rozsypce, pozostan na setce, dziala bardziej aktywizujaco, troszke pobudzajaco, no i przeciwlekowo i przeciwdepresyjnie, jednak wymaga wiecej czasu na dochodzenie do zdrowia. Ale zawsze to mniej chemii co nie. Dzialanie antypsychotyczne jest nadal dobre, wiadomo mniejsze jednak niz przy wiekszej dawce.
Na uspokojenie sprobuj preparatow ziolowych w tabletkach, koniecznie bez alkoholu, gdyz alko zakloca dzialanie leku, tak samo jak spozywanie leku z jedzeniem. Dobre sa tabletki melisy lekko uspokajajace i relaksujace, tak samo herbatka z melisy. Ciut mocniejszy jest persen. Mozesz brac tez kalms. Ogolnie to sporo tego jest. Moj lekarz powtarza mi stale - leki to nie wszystko, to wiadomo podstawa, ale trzeba nauczyc sie sobie radzic w chorobie, zyc z nia na codzien, by jej nie zauwazac i prowadzic w miare komfortowe zycie. Do tego warto dazyc.
Pozdrawiam!
I badz dobrej mysli, zazywasz najlepszy obecnie lek na schi na swiecie! A wiec zero dolowania sie i glowa do gory! :D
I zajmij sie czyms przyjemnym - czytaj, graj, pisz, rysuj, sluchaj fajnej muzy, ogladaj filmy (iplex.pl - bardzo dobre, duzo i beplatnie) - bezczynnosc jest wyjatkowo destrukcyjna!

Awatar użytkownika
Lisner27
zaufany użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 8:55 am
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 45426550
Lokalizacja: lubelskie
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: Lisner27 » czw paź 25, 2012 7:46 pm

a czuje ostatnio jakby mi się krew przelewala w głowie takie spięcia w różnych częściach głowy co z tym robić jestem załamany nie umiem z tym żyć to u mnie wywołuje zdenerwowanie a oprócz solianu mam jeszcze olanzapine i węglan litu neurotop
Życie się toczy, choć czas się zatrzymał. Modlę się do Boga, abym wytrzymał. Droga której część w głowie się nie mieści. Przecież każdy z nas stanie w obliczu śmierci...

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 7316
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: AntonPawlowicz » czw paź 25, 2012 7:51 pm

Hm, po solianie nigdy czegos takiego nie mialem. Moim zdaniem byla by lepsza wieksza dawka jednego leku, wtedy obraz jasny, klarowny i przejrzysty, wiadomo co od czego. A tak ciezko stwierdzic. Mozesz porozmawiac z lekarzem, czy nie zwiekszyc dawki solianu, zamiast olzy. Moze tez nie brac razem te dwa leki - np solian rano, a ten drugi przed snem. Trzeba kombinowac, rady niema.

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 7316
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: ZNN zespół niespokojnych nóg

Post autor: AntonPawlowicz » czw paź 25, 2012 7:55 pm

No widzisz, nie wiedzialem co tez jest ten weglan litu. Wyglada to na jakis syf, pewno po nim to masz, po co bierzesz jakies wynalazki. Ponoc wykazuje mnostwo skutkow ubocznych:
http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C4%99glan_litu
Skoro bierzesz najlepsze mozliwe leki, wydaje mi sie, ze dodatki do nich sa zbedne :)

Wróć do „solian”