Solian 50mg

amisulprid

Moderator: Moderatorzy zwykli

zawilinski
zaufany użytkownik
Posty: 154
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:19 am
Gender: None specified

Re: Solian 50mg

Post autor: zawilinski » pn mar 12, 2012 9:39 pm

nie wiem dlaczego, ale jak wezme 100mg solianu to przez nastepne 12 godzin super motywacja, jest koncentracja, skupienie, wszystko mi sie chce. ale zle rozumiecie jesli wam sie wydaje, ze jest tak na kazdej dawce. lipa. tylko na 100mg na 12 godzin czyli trzeba brac 100mg co 12 godzin, ale to co zaoferuje wam solian to sie moge zalozyc, ze zaden lek wam tego nie da. nie mowie tu o schizie paranoidalnej, ale o objawach negatywnych schizofrenii, wycofaniu spolecznym emocjonalnym. solian to jest tak dziwny lek, ze szok. 50mg tak jakby w ogole nie bylo leku. 100mg super. 150mg nieciekawie, troche lepiej niz 200mg, ale nadal cienka poprawa. 200mg lęki, niepokoj ruchowy. bralem jeszcze 250mg, 300mg, 350mg, 400mg w jednej dawce, ale juz nie pamietam jakie skutki. to jest tak dziwny i ciekawy lek, ze szok. jak ktos mowi, ze solian jest silny to niech se popatrzy w diagnoze jaka ma chorobe. ciezka chorba->silny lek, ale skuteczny i prosze mi tu za przeproszeniem nie pier#olic, ze solian jest silny. silne to jest abilify - amfetamina w czystej postaci. solian i sulpiryd chyba jako jedne z wielu neuroleptykow nie maja az tak ciezkich skutkow ubocznych. ha, ale trzeba wiedziec w jakiej dawce brac, a nie na pale. bo bralem solian jak mi lekarka przepisala 300mg z rana i 300mg wieczorem to spanie bylo non toper. potem bylo 300mg wieczorem, ale byly zaparcia. 350mg, 400mg wieczorem tez zaparcia. ale, ze lekarzy mam w powazaniu i mam mozg to probowalem roznych dawek solianu i 100mg na 12 godzin jest wypas czyli 100mg z rana i za 12 godzin wieczorem 100mg solianu. ten lek to jest mistrz. 7,29zl na miesiac i mozna spac i zyc z motywacja. nie macie pojecia jak WAŻNA jest dawka w przypadku solianu. to jak strzelanie do tarczy z luku.

Awatar użytkownika
maniek123
nadużywający
Posty: 2441
Rejestracja: ndz kwie 10, 2011 5:24 pm
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 560878
Gender: None specified

Re: Solian 50mg

Post autor: maniek123 » wt mar 13, 2012 7:37 pm

dziekuje Ci ziomku Zawilinski za tego posta poklon w twoja strone gdyz dodaje go sobie do notatnika na stale bede nim sie sugerowal zmniejszac dawke.a teraz dodam Cos od siebie jak bralem 50 mg przez 2 tyg.bylem wtedy lekko pobudzony ,moglem sie smiac i ogonie duza radosc z zycia, ale jakos tak sie przestraszylem pod koniec 2 tygodnia ,chociaz tak naprawde nic zlego sie nie dzialo ale zwiekszylem pozniej dawke ,wiec po 50 mg solianku mozna naprawde dobrze sie czuc
bylem juz na pieńku siedmiu piekieł ale teraz chyba nawet sie nie spoce...instruktor kulturystyki i fitnesu pozdrawiam. IMPOSSIBLE IS NOTHING. najsilniejsi przetrwają slabi się powoli wykruszają...

baba jaga
zaufany użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:48 pm
Gender: None specified

Re: Solian 50mg

Post autor: baba jaga » czw maja 10, 2012 7:51 pm

BIORĘ SOLIAN W DAWCE 50 MG OD 3 LAT NA SCHIZOFRENIĘ PARANOIDALNĄ, JAK NIE PIJĘ KAWY JEST OK MINIMALNA ILOŚĆ OBJAWÓW UROJENIOWYCH PRZESLADOWCZYCH, JESTEM WESOŁA, ZAKTYWIZOWANA, MAM MLEKOTOK, APETYT ALE O WIELE MNIEJSZY NIŻ NA INNYCH LEKACH, WAŻE PO NIM 86 KG, PO OLANZAPINIE WAŻYŁAM 100 KG, A MOJA WAGA PRZED CHOROBĄ TO 68 KG NO I MINIMALNIE OBNIŻONE LIBIDO, ŁAGODZI MÓJ CHARAKTER, INTELEKTUALNIE BARDZO SPRAWNA, NAWET BARDZIEJ NIŻ BARDZO :D
W TYM OKRESIE 3 LAT KOMBINOWAŁAM TROSZKE Z LEKAMI ABY SCHUDNĄĆ I ZAWSZE SCHODZIŁAM NA DNO I WRACAŁAM DO SOLIANU, A PROPO DAWKI MAM BARDZO WRAŻLIWY ORGANIZM, PICIE KAWY PRZY TEJ DAWCE WZMAGA UROJENIA, PRÓBOWAŁAM ODSTAWIĆ SOLIAN PRZEZ 3 TYGODNIE ALE WRÓCIŁAM DO LEKÓW, WYKAŃCZAŁ MNIE MÓJ WŁASNY CHARAKTER I ZACZĘŁA SIĘ MANIA PRZEŚLADOWCZA - JUŻ TYDZIEŃ BIORĘ Z POWROTEM ALE JESZCZE DO KOŃCA SIĘ NIE WYŁĄCZYŁA. WSZYSTKO BYŁOBY IDEALNE GDYBY NIE WAGA, OGRANICZAJĄC JEDZENIE ( SAME JABŁKA, WARZYWA, PICIE LICZYŁAM KALORIE W GRANICACH 1000- 1200) SCHUDŁAM NA SOLIANIE PRZEZ ROK TRZYMAŁAM WAGĘ 70 KG ALE JAK ZACZĘŁAM NORMALNIE JEŚĆ WAGA POKAZUJE 86 KG JEM DUŻO I WAGA UTRZYMUJE SIE NA TYM POZIOMIE

baba jaga
zaufany użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:48 pm
Gender: None specified

Re: Solian 50mg

Post autor: baba jaga » czw cze 21, 2012 7:52 pm

Dziś zrobiłam badania prolaktyny 3 razy większe niż maksymalna norma.
Troszkę mnie to zdeprymowało, mam odpowiedź teraz czemu byłam senna, tyłam i nerwowa czasem, po prostu prolaktyna to powodowała. Miesiączka zanikła wogóle i ogólnie czuje się jakoś rozgoryczona, nie wiem już co mam robić, z lekami muszę żyć, ale jak widać jest ciężko, zmienić się boję, boje się utraty pracy i kolejnego zaprzepaszczonego roku do powrotu do stanu z solianem. Jednocześnie nie chce tych skutków ubocznych tym bardziej że odbije się to na moim zdrowiu. Pisze może teraz nieskładnie ale to moje małe dygresje. mam dość pop... lekarzy którzy śmieli się jak mówiłam że po 50 mg mam podwyższona prolaktynę mam dość pseudolekarzy, którzy robią ze mnie idiotkę i traktują moje słowa jak powietrze, mam dość tej choroby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jestem w kropce i to dużej, na rozstaju dróg, pytanie którą wybiorę
ech znów dogłębna analiza............ :oops: :? :?:

pamal
zaufany użytkownik
Posty: 6778
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 1:07 am
Gender: Female

Re: Solian 50mg

Post autor: pamal » czw cze 21, 2012 8:04 pm

Mnie lekarka kazała robić tomografię przysadki, bo uważała, że leki nie podwyższają prolaktyny.
ONI nigdy nie powiedzą, że to po lekach.

myszak
zaufany użytkownik
Posty: 127
Rejestracja: czw kwie 28, 2011 12:17 pm
Gender: None specified

Re: Solian 50mg

Post autor: myszak » wt cze 26, 2012 8:32 pm

No i co jak ta prolaktyna jest taka wysoka, trzeba odstawić leki ?

Awatar użytkownika
moi
moderator
moderator
Posty: 27828
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:12 pm
Gadu-Gadu: 9
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Gender: None specified

Re: Solian 50mg

Post autor: moi » wt cze 26, 2012 8:49 pm

myszak pisze:No i co jak ta prolaktyna jest taka wysoka, trzeba odstawić leki ?
Wysoki poziom prolaktyny może się przyczynić w przyszłości do rozwoju raka piersi. Jeśli masz możliwość, to spróbuj dobrać leki tak, by miały jak najmniej skutków ubocznych.

Pytanie jeszcze, co uważasz za podwyższony poziom prolaktyny. Żeby taki był, wyniki muszą kilkukrotnie przewyższać normy.
Norma to 4,79 - 23,3 ng/ml.

Pozdrawiam.m.

zawilinski
zaufany użytkownik
Posty: 154
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:19 am
Gender: None specified

Re: Solian 50mg

Post autor: zawilinski » śr cze 27, 2012 1:05 pm

myszak pisze:No i co jak ta prolaktyna jest taka wysoka, trzeba odstawić leki ?
prolaktyna jak jest wysoka to u kobiet wystepuje mlekotok, u mezczyzn ginekomastia. u wszystkich spada lub zanika poped seksualny, a u kobiet zanika miesiaczka. ja tam jestem facetem wiec biore solian, bo mnie tam ginekomastia nie szkodzi. tyle co ja juz lekow bralem i jak ciezkie skutki uboczne mialem to ginekomastia, spadek libido i zaparcia to pryszcz.

Wróć do „solian”