Problemy ze snem-zmniejszenie dawki leku

amisulprid
zainteresowana123
zaufany użytkownik
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 09, 2010 10:29 pm
Gender: None specified

Problemy ze snem-zmniejszenie dawki leku

Post autor: zainteresowana123 » czw cze 16, 2011 10:48 am

Biorę Solian 200 mg.Psychiatra zaleciła mi żebym we wtorki i piątki brała pół tabletki czyli 100mg-tak na początek bo chcemy zmniejszyć dawkę.Powiedziała że jeśli przez 3 dni z rzędu nie będę mogła spać i ogólnie będę niespokojna mam wrócić do 200mg czyli całej tabletki.No i właśnie tu się zaczyna problem,bo kiedy wzięłam teraz we wtorek pół tabletki przez cały dzień czułam się spokojnie ale w nocy z wtorku na środę miałam koszmary w nocy.W środę rano czułam się niespokojna potem mi przeszło.A dzisiaj w nocy-z środy na czwartek obudziłam się w nocy na ok.1h i nie mogłam spać ale później zasnęłam.jestem na razie spokojna i dobrze się czuje pod względem psychicznym.Wszytko na razie jest ok.Zamierzam jeszcze sprawdzić jak będę spać dzisiaj w nocy bo jutro przypada mi wziąć połowę tabletki ale sama nie wiem czy powinnam brać tylko połowe? bo jednak do tej pory można tak powiedzieć że mam problemy ze snem-ten koszmar a potem niespanie w nocy.i przeraża mnie trochę fakt że znowu -bo to już drugi raz-przy próbie zejścia z dawki leczącej 200mg na mniejszą pojawiają się jakieś problemy i jednak ciągle jestem przy dawce 200.Boję się trochę że nigdy nie odstawię tego leku.Dodam że biorę leki tego typu od 3 lat.

Awatar użytkownika
Ralf
zaufany użytkownik
Posty: 12359
Rejestracja: sob maja 14, 2011 7:23 pm
płeć: mężczyzna
Gender: Male

Re: Problemy ze snem-zmniejszenie dawki leku

Post autor: Ralf » czw cze 16, 2011 7:19 pm

Od 3 lat to jeszcze nie tak długo.
"Żyjemy w świecie przyjemności pozbawionych radości"
"Nie widzę gwiazd, lecz muszę trwać"

Awatar użytkownika
mei
zaufany użytkownik
Posty: 8271
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 9:12 pm
Gender: None specified

Re: Problemy ze snem-zmniejszenie dawki leku

Post autor: mei » czw cze 16, 2011 10:36 pm

.
Ostatnio zmieniony sob lut 08, 2014 1:55 am przez mei, łącznie zmieniany 1 raz.
Kochajcie tych, których chcecie kochać, żyjcie tak, jak chcecie żyć i nigdy nie pozwólcie by ktokolwiek przeszkodził wam w zmienianiu waszych marzeń w rzeczywistość.
Jared Leto, 13.04.2014.

Awatar użytkownika
Ralf
zaufany użytkownik
Posty: 12359
Rejestracja: sob maja 14, 2011 7:23 pm
płeć: mężczyzna
Gender: Male

Re: Problemy ze snem-zmniejszenie dawki leku

Post autor: Ralf » pt cze 17, 2011 11:37 am

Do mnie już powoli dociera myśl, że będe brał leki do końca życia...
"Żyjemy w świecie przyjemności pozbawionych radości"
"Nie widzę gwiazd, lecz muszę trwać"

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 7316
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Problemy ze snem-zmniejszenie dawki leku

Post autor: AntonPawlowicz » pt cze 17, 2011 9:31 pm

zainteresowana123 pisze:Biorę Solian 200 mg.Psychiatra zaleciła mi żebym we wtorki i piątki brała pół tabletki czyli 100mg-tak na początek bo chcemy zmniejszyć dawkę.Powiedziała że jeśli przez 3 dni z rzędu nie będę mogła spać i ogólnie będę niespokojna mam wrócić do 200mg czyli całej tabletki.No i właśnie tu się zaczyna problem,bo kiedy wzięłam teraz we wtorek pół tabletki przez cały dzień czułam się spokojnie ale w nocy z wtorku na środę miałam koszmary w nocy.W środę rano czułam się niespokojna potem mi przeszło.A dzisiaj w nocy-z środy na czwartek obudziłam się w nocy na ok.1h i nie mogłam spać ale później zasnęłam.jestem na razie spokojna i dobrze się czuje pod względem psychicznym.Wszytko na razie jest ok.Zamierzam jeszcze sprawdzić jak będę spać dzisiaj w nocy bo jutro przypada mi wziąć połowę tabletki ale sama nie wiem czy powinnam brać tylko połowe? bo jednak do tej pory można tak powiedzieć że mam problemy ze snem-ten koszmar a potem niespanie w nocy.i przeraża mnie trochę fakt że znowu -bo to już drugi raz-przy próbie zejścia z dawki leczącej 200mg na mniejszą pojawiają się jakieś problemy i jednak ciągle jestem przy dawce 200.Boję się trochę że nigdy nie odstawię tego leku.Dodam że biorę leki tego typu od 3 lat.
Ja mysle, ze po prostu bardzo, ale to bardzo tym wszystkiem sie przejmujesz, podchodzisz do owej sprawy bardzo emocjonalnie, pewnie nie swiadomie ale tak jest. Badz spokojna, dobrze robisz, lekarka tez widac zna sie na rzeczy i wie co robi. Spokojnie lykaj setke i sie niczym nie przejmuj, to bardzo skuteczny lek, jakby sie zdarzylo, ze masz w dzien jakies wkrety, podwyz do 200, w innym wypadku nie, koszmarki mina jak sie przyzwyczaisz do nowej sytuacji. Nie pij tez kawy ani herbaty po 18! Calkowicie tez leku bym nie radzil odstawiac, biorac 100 niema poczucia, ze sie zazywal lek, a on dziala caly czas i chroni przed nawrotem choroby.

Wróć do „solian”