Anton, brać?

amisulprid
Awatar użytkownika
eN
zaufany użytkownik
Posty: 6681
Rejestracja: pn sty 31, 2011 4:25 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Anton, brać?

Post autor: eN » czw kwie 14, 2011 5:37 pm

Czy łączył ktoś Solian z Ketrelem i Pramatisem? Jestem zdesperowany i zaraz chyba dodam Solian do mojego codziennego menu. Niestety w zeszłym roku już raz tak nieszczęśliwie połączyłem jakieś leki, że przez kilka dni nie mogłem podnieść się z łóżka, więc nie wiem, czy tym razem warto podjąć ryzyko. Brałem już Solian w dawce 400mg na dobę, ale mnie rozbijał. Anton, pisałeś, że 100mg wystarczy? To co, wziąć 100mg rano, czy na wieczór? Jeśli ma mnie pobudzić to wezmę 200mg, 300mg, a nawet zjem całe opakowanie. Tylko niech zadziała i niech coś wreszcie się stanie, niech coś wreszcie się zmieni, bo ja sam nie mam już tej wewnętrznej siły, nie mam już w sobie napędu, żeby cokolwiek zrobić, więc chyba pozostaje mi faszerować się tabletkami.

Awatar użytkownika
moi
moderator
moderator
Posty: 27828
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:12 pm
Gadu-Gadu: 9
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: moi » czw kwie 14, 2011 8:26 pm

Nie oczekiwałabym po Antonei specjalistycznej wiedzy z zakresu farmakologii. Jeśli chodzi o solian to jest on znanym jego propagatorem i zawsze napisze Ci, ze warto brać ten lek. Nie wie jednak jakie będą interakcje z innymi lekami. Dlatego wstrzymaj się z łączeniem leków i idź do lekarza.

Pozdrawiam.m.

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 6646
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: AntonPawlowicz » czw kwie 14, 2011 11:06 pm

Nom, warto sie poradzic lekarza, ja bym jednak nie laczyl Solianu z Ketrelem - to tak jakby laczyc aspiryne z polopiryna, tylko pytanie po co? Po co laczyc leki o takim samym dzialaniu. Z drugiej strony jak bierzesz ketrel bardzo dlugo lekarz z pewnoscia nie zalecil by ci naglego odstawiania i dolaczyl mala ilosc solianu na poczatek, zmniejszajac dawke ketrelu. Pytales o moje zdanie, ja bym nie bral ketrelu juz narazie, tylko 100mg solianu z rana na czczo, po 40 minutach mozna zjesc sniadanie, nie wczesniej, zobaczysz jak sie bedziesz czul przez caly dzien, jesli wystapi zle samopoczucie lub bole glowy albo uscisk w skroniach, zazyl bym po 16 polowe normalnej branej przez Ciebie dawki ketrelu, identycznie nastepnego dnia tylko, z ejeszcze mniej ketrelu, az przejdziesz calkowicie na solian i ketrel nie bedzie juz potrzebny. Jezeli zle samopoczucie nie wystapi, o czym jestem swiecie przekonany :) , warto brac te 100mg na dobe solianu, koniecznie osobno od jedzenia, po tygodniu zobaczysz roznice i nie podwyzszaj do 300 w zadnym razie :!: , bo to niema sensu, raz, ze Cie zamuli, dwa, ze moze wystapic wzrost prolaktyny. Mniejsza dawka solianu jest najmocniej aktywizujaca, mniejsza lecz nie zamala, 100mg - idealna. Dalej sie okaze. To jest moje zdanie, wez pod uwage, ze ja nie jestem lekarzem, co wiadomo wszem i wobec, ino propagatorem najlepszego leku na ziemi dla schizoli, fobikow oraz deprechowcow (do grona ktorych sam sie zaliczam, z przytupem :D ), i mowie tylko to co zrobilbym osobiscie w Twoim wypadku. Do lekarza i tak bedziesz sie musial zglosic po kolejna recepte i oby nie byl zly, ze zajmujesz sie samoleczeniem, ale z drugiej strony jak lek ci bedzie sluzyl, a masz w karcie wczesniejsze wpisy dotyczace tego leku, moze ci go zapisywac tez lekarz rodzinny.

Awatar użytkownika
moi
moderator
moderator
Posty: 27828
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:12 pm
Gadu-Gadu: 9
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: moi » pt kwie 15, 2011 11:17 am

Anton znowu wchodzisz w kompetencje lekarza i ordynujesz innym leki! Niemądry nie powinien się Ciebie słuchać, tylko iść jak najszybciej do lekarza!

Pozdrawiam.m.

Awatar użytkownika
eN
zaufany użytkownik
Posty: 6681
Rejestracja: pn sty 31, 2011 4:25 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: eN » pt kwie 15, 2011 11:25 am

Właśnie wziąłem 100mg Solianu. Zobaczymy co będzie.

Awatar użytkownika
seebek
zaufany użytkownik
Posty: 436
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 5:51 pm
Lokalizacja: Kuj.-Pomorskie
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: seebek » pt kwie 15, 2011 11:55 am

Branie np. dwóch neuroleptyków wcale nie musi być złe, ja na samym zolafrenie byłem zmulony ale po dołączeniu sulpirydu jestem aktywniejszy i sedacja jest mniejsza, więc mogę powiedzieć że uzupełniają się nawzajem.
"Zycie ludzkie jest jak paczka kredek ... Raz kolorowe, a raz czarne, raz ostre, a raz tepe, raz dlugie, a raz krótkie, raz proste, a raz połamane...
Ale to niewazne. Najwazniejsze jest to, jaki obraz nimi namalujesz..."

Awatar użytkownika
eN
zaufany użytkownik
Posty: 6681
Rejestracja: pn sty 31, 2011 4:25 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: eN » pt kwie 15, 2011 12:01 pm

Nie czuję żadnej zmiany, więc lipa :P

Awatar użytkownika
moi
moderator
moderator
Posty: 27828
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:12 pm
Gadu-Gadu: 9
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: moi » pt kwie 15, 2011 12:36 pm

Niemądry, nie bądź dzieckiem. Działanie leku nie objawia się po jednorazowej dawce - trzeba brać regularnie leki przez co najmniej cztery tygodnie, żeby móc coś powiedzieć na temat działania danego leku.

Pozdrawiam.m.

Awatar użytkownika
eN
zaufany użytkownik
Posty: 6681
Rejestracja: pn sty 31, 2011 4:25 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: eN » pt kwie 15, 2011 12:41 pm

Wiem, wiem, że jestem dużym dzieckiem :oops: Ale to chyba dobrze, że nie pojawiły się jak na razie żadne objawy uboczne. To znaczy, że mogę brać nadal :)

Awatar użytkownika
moi
moderator
moderator
Posty: 27828
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:12 pm
Gadu-Gadu: 9
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: moi » pt kwie 15, 2011 12:46 pm

Moim zdaniem wygłupiasz się tylko w ten sposób, a nie sobie pomagasz.

Pozdrawiam.m.

Awatar użytkownika
eN
zaufany użytkownik
Posty: 6681
Rejestracja: pn sty 31, 2011 4:25 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: eN » pt kwie 15, 2011 12:48 pm

Zrozum, że ja jestem naprawdę zdesperowany. Stąd dziecięcy brak cierpliwości.

Awatar użytkownika
moi
moderator
moderator
Posty: 27828
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:12 pm
Gadu-Gadu: 9
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: moi » pt kwie 15, 2011 1:16 pm

Jeśli jesteś zdesperowany to powinno Ci zależeć na jak najszybszym udaniu się do lekarza. Eksperymentując z lekami tylko możesz sobie zaszkodzić.

Pozdrawiam.m.

niewazne
zaufany użytkownik
Posty: 1414
Rejestracja: pn sie 16, 2010 4:15 pm
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: niewazne » pt kwie 15, 2011 4:32 pm

mam takie samo zdanie jak moi.
Bo strach to nic innego jak zdradziecka odmowa pomocy ze strony rozumowania

Awatar użytkownika
coty
zaufany użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr paź 14, 2009 12:32 pm
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: coty » pt kwie 15, 2011 6:16 pm

niemadry ty chyba rzczywiśćie jesteś niemadry :wink: Z dwóch powodów.Po pierwsze że słuchasz Antona w tej kwestii,ON nie jest lekarzem.A po drugie leki należy zażywać ściśle według zaleceń lekarza( dobrze ci wszyscy radzą powyżej, oprócz Antona :wink: ) Idz do lekarza.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 6646
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Anton, brać?

Post autor: AntonPawlowicz » sob kwie 16, 2011 1:45 pm

Spokojna glowa, jak nie jest zle, to jest dobrze, czyli nie wystapily objawy odstawieniowe ketrelu, po tygodniu zobaczysz roznice oraz powera. Tak trzymaj.
Strasznie mnie drazni ta nasza polska mentalnosc, lekarz to bog, modlmy sie do niego, a ty nic nie doradzaj bo sie stanie buba, ale ja to na wszelki wypadek raczki umyje zeby nie bylo na mnie, nawet jak cos wiem to nie powiem bo mi zrobia kuku, niech do lekarza zapiernicza, moje miejsce z boczku, bron boze nie mysl, nie wysilaj mozgowniczki, nie wolno, nie nalezy, bo od tego jest Pan Lekarz :lol:

Wróć do „solian”