Cycki

amisulprid
Awatar użytkownika
moi
moderator
moderator
Posty: 29828
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:12 pm
Gadu-Gadu: 9
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Gender: None specified

Re: Cycki

Post autor: moi » czw mar 31, 2011 9:13 pm

Czyli- problem został rozwiązany.

Pozdrawiam.m.

Awatar użytkownika
fart
zaufany użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: pn lis 01, 2010 5:40 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Cycki

Post autor: fart » czw mar 31, 2011 9:47 pm

Tak problem cycków rozwiązany, dzięki wszystkim za pomoc i dyskusje :)
Mam tylko nadzieję że nie powstanie zaś inny z tym fluanxolem : P
neuroleptyki profilaktyczne

Awatar użytkownika
moi
moderator
moderator
Posty: 29828
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:12 pm
Gadu-Gadu: 9
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Gender: None specified

Re: Cycki

Post autor: moi » pt kwie 01, 2011 10:48 am

Na fluanxolu przy większej dawce wystąpiła u mnie akatyzja, ale ogólnie dobrze wspominam ten lek.

Pozdrawiam.m.

Awatar użytkownika
fart
zaufany użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: pn lis 01, 2010 5:40 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Cycki

Post autor: fart » śr kwie 06, 2011 7:41 pm

moi pisze:Na fluanxolu przy większej dawce wystąpiła u mnie akatyzja, ale ogólnie dobrze wspominam ten lek.

Pozdrawiam.m.
Większej to znaczy jakiej? Bo ja biorę od 2 dni 3mg i odczuwam chyba lekką akatyzję :/
neuroleptyki profilaktyczne

NIGOL
zarejestrowany użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: wt kwie 19, 2011 10:33 pm
Gender: None specified

Re: Cycki

Post autor: NIGOL » śr kwie 20, 2011 10:52 pm

Może to przypadek i większe znaczenie ma tutaj dojrzewanie, ale moje sutki też znacznie się powiększyły. Moje leki to: Rispolept Consta i Tegretol.
Uspokoiliście mnie swoimi odpowiedziami, że proces ginekomastii jest odwracalny. Z takich innych nietypowych objawów miałem jeszcze rozstępy po przyroście masy ciała. Podejrzewano mnie o branie sterydów :/

Awatar użytkownika
fart
zaufany użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: pn lis 01, 2010 5:40 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Cycki

Post autor: fart » pt kwie 22, 2011 3:56 pm

NIGOL pisze:Może to przypadek i większe znaczenie ma tutaj dojrzewanie, ale moje sutki też znacznie się powiększyły. Moje leki to: Rispolept Consta i Tegretol.
Uspokoiliście mnie swoimi odpowiedziami, że proces ginekomastii jest odwracalny. Z takich innych nietypowych objawów miałem jeszcze rozstępy po przyroście masy ciała. Podejrzewano mnie o branie sterydów :/
NIGOL pogadaj o tym z lekarką, mi zmieniła lek na inny, co prawda gorszy ale inny :P
neuroleptyki profilaktyczne

Wróć do „solian”