Uczucie napięcia w głowie i całym ciele po solianie

amisulprid
Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Uczucie napięcia w głowie i całym ciele po solianie

Post autor: tomsoul » śr wrz 21, 2016 2:55 pm

Nie mam urojeń ani halucynacji tylko po prostu głupio się czuje. Gorzej niż jak zmniejszałem lorafen z 3 na 2 mg.

Awatar użytkownika
pawel534
zaufany użytkownik
Posty: 3306
Rejestracja: sob lut 18, 2012 1:32 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Uczucie napięcia w głowie i całym ciele po solianie

Post autor: pawel534 » śr wrz 21, 2016 2:58 pm

Ja jestem zwolennikiem brania możliwie najmniejszej dawki leków bo nie tolerowałem nigdy dobrze większych dawek leków dlatego moja rada jest taka że jak nie masz objawów wytwórczysz spróbuj przyzwyczaić się do tego nowego samopoczucia. Daj sobie przynajmniej kilka dni brania mniejszej dawki i wtedy podejmij decyzję co dalej.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Uczucie napięcia w głowie i całym ciele po solianie

Post autor: tomsoul » śr wrz 21, 2016 3:03 pm

Też wole mniejsze(ale nie najmniejsze!) dawki leków i np. solianu marzy mi się branie tak 500-600 mg tego leku. Ale trzymajmy się 600 mg. Tylko powiedz do lekarzom.

Awatar użytkownika
pawel534
zaufany użytkownik
Posty: 3306
Rejestracja: sob lut 18, 2012 1:32 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Uczucie napięcia w głowie i całym ciele po solianie

Post autor: pawel534 » śr wrz 21, 2016 3:09 pm

Ja zmniejszyłem sobie dawkę bez wiedzy lekarza i zamierzam ją tylko o tym poinformować bo też nie chciała mi zmniejszyć. Czuję się lepiej więc myślę że podjąłem dobrą decyzję bo jak na razie nie mam objawów. Moim zdaniem to nasze zdrowie psychiczne i fizyczne i uważam że czasami warto samemu poeksperymentować z lekami. Gdybym słuchał lekarzy pewnie nadal brałbym olanzapinę na której przytyłem z 15 -20 kg i byłem z niej niezadowolony. A tak odstawiłem olanzapinę na własną rękę, nie brałem leków kilka m-cy to lekarka dała mi solian.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Uczucie napięcia w głowie i całym ciele po solianie

Post autor: tomsoul » śr wrz 21, 2016 3:13 pm

No ja na aż takie akcje bym się nie odważył czyli odstawienie leku i pare miesięcy bez niego. Halucynacje by mnie pokonały, a to zawsze był mój największy problem.

Awatar użytkownika
pawel534
zaufany użytkownik
Posty: 3306
Rejestracja: sob lut 18, 2012 1:32 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Uczucie napięcia w głowie i całym ciele po solianie

Post autor: pawel534 » śr wrz 21, 2016 3:20 pm

No u mnie wtedy pojawiły się głosy ale nie psychoza. Ale wtedy nie miałem jeszcze krytycyzmu do objawów, częściowo chciałem chyba że pojawiły się głosy bo były dla mnie prawdziwe. Teraz chcę po prostu nie mieć objawów, brać najmniejsze dawki leków lub nawet je odstawić w przyszłości ale odstawić chciałbym za wiedzą lekarki.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Uczucie napięcia w głowie i całym ciele po solianie

Post autor: tomsoul » śr wrz 21, 2016 7:30 pm

Eeee.... musze jednak wolniej schodzić, o 50mg na tydzień. Dołożyłem tą 50 siątke i cud, dziwny stan znikł. Czyli przez tydzień biore 750 mg.

Awatar użytkownika
pawel534
zaufany użytkownik
Posty: 3306
Rejestracja: sob lut 18, 2012 1:32 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Uczucie napięcia w głowie i całym ciele po solianie

Post autor: pawel534 » śr wrz 21, 2016 7:40 pm

Jak dla mnie efekt placebo ale może się mylę.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Uczucie napięcia w głowie i całym ciele po solianie

Post autor: tomsoul » śr wrz 21, 2016 9:05 pm

Być może sam się nakręcam, ale chodzi o to aby się nie męczyć.

Awatar użytkownika
pawel534
zaufany użytkownik
Posty: 3306
Rejestracja: sob lut 18, 2012 1:32 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Uczucie napięcia w głowie i całym ciele po solianie

Post autor: pawel534 » śr wrz 21, 2016 9:21 pm

No jak się lepiej poczułeś po wzięciu tych 50 mg to może i dobrze że wziąłeś. Na mnie po prostu źle wpływały leki w większych a nawet średnich dawkach dlatego ja dążę do jak najmniejszej dawki. Z obecnej dawki jestem zadowolony, czuje się normalnie jak przed chorobą.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Uczucie napięcia w głowie i całym ciele po solianie

Post autor: tomsoul » czw wrz 22, 2016 12:50 pm

Psychicznie jest troche lepiej, moge bardziej logicznie myśleć. Za to fizycznie mam darcie i niepokój po nogach i rękach. Bardzo nieprzyjemne. Ale podejrzewam jest to skutek uboczny zmniejszenia leków. Bo oprócz solianu o 50mg ,zmniejszyłem też pregabaline o połowe. Brałem 150, teraz biore 75mg. Wydawać się by to mogło bardzo dużo ale tabletki refundowane są tylko 75mg. Mimo ze producent oferuje też 50 i 25 mg tabletki.

Wróć do „solian”