Ile solianu bierzecie na dobę?

amisulprid

Ile solianu bierzecie na dobę?

50
0
Brak głosów
100
5
19%
200
5
19%
300
1
4%
400
4
15%
600
2
8%
800
6
23%
1000
1
4%
1200 (max)
2
8%
 
Liczba głosów: 26

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2105
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: tomsoul » sob kwie 30, 2016 9:23 pm

Nie chce mi się żyć...

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 7316
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: AntonPawlowicz » ndz maja 01, 2016 1:54 pm

Tez mi sie nie chcialo, zacznij pakowac, to daje euforie i dziala na depreche. Nie masz sily na cwiczenia lez na spacer, i nie taki 15 minutowy, tylko dwugodzinny szybkim krokiem. Jak sie zmeczysz dobrze, glupoty ci mina. W ZSRR bys dostal 5 latek w kopalni lub lagrze za nierobstwo, to zaraz bys ozdrowial. Albo na Syberie zeslali gdzie mroz 60 stopni i sama tajga, a i tam ludzie zyja, w takich warunkach wlasnymi rekami cale miasta pobudowali! Moj dziadek o wlasnych silach z stamtad do Polski wrocil, wiesz ile kilometrow przeszedl? Sadzisz, ze wtedy chorych nie bylo? Lekow takich jak dzis to na bank nie bylo. Walcz chlopie i sie nie pddawaj!

Awatar użytkownika
hvp2
zaufany użytkownik
Posty: 9688
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 4:14 am
płeć: mężczyzna
Gender: Male

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: hvp2 » ndz maja 01, 2016 2:05 pm

Trzeba sobie znaleźć jakieś radości/przyjemności w życiu, choćby nawet miały być mikroskopijne. Mruczący kot pod dłonią, spacer wśród szumiących drzew, z których każde przecież jest żywe i każde jest zupełnie inne, smaczny batonik zakupiony w sklepie spożywczym... Miła rozmowa telefoniczna z lubianą koleżanką... itp.

Naprawdę do jakiego takiego szczęścia przeciętny człowiek potrzebuje o wiele mniej niż orgie seksualne, wakacje w Egipcie czy nowy zegarek za 1200 PLN.

Żeby znaleźć trzeba szukać, wyjść z domu :!:

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 7316
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: AntonPawlowicz » ndz maja 01, 2016 2:32 pm

O to to! Jakze madre slowa! Tylko z tymi orgiami sie nie zgadzam, nie sa takie zle ;)
A i jeszcze ten batonik, wiesz ile w mim chemii? Lepsze sa garsc rodzynek, daktyli, moreli, fig, zurawinki - to dopiero przysmaki, a jakiie zdrowe! I jakby policzyc wagowo, to wcale nie dozsze, a nawet taniej wychodzi.
Ale wiadomo, nie dajmy sie zwariowac, lepszy batonik niz paczka szlugow.

Awatar użytkownika
hvp2
zaufany użytkownik
Posty: 9688
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 4:14 am
płeć: mężczyzna
Gender: Male

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: hvp2 » ndz maja 01, 2016 2:43 pm

AntonPawlowicz pisze:O to to! Jakze madre slowa!
Dziękuję! ;)
Tylko z tymi orgiami sie nie zgadzam, nie sa takie zle ;)
Anton! Czy Ty jesteś swingersem :?: :?: :?:

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 7316
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: AntonPawlowicz » ndz maja 01, 2016 2:49 pm

Ja? :O Eeee, jestem erotomanem gawedziarzem haha :D Jesli juz :P

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2105
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: tomsoul » ndz maja 01, 2016 11:15 pm

Przy takim zalekowaniu nic mi się nie chce... Jem, pije, sram, szczam, śpie i nie mam żadnej radości życia... Nic... Jak roślinka. Próbowałem sam troszke zmniejszyć leki powtarzam troszke o 100 mg czy amisanu czy kwetaplexu. Od razu mi się włączają urojenia.

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 7316
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: AntonPawlowicz » ndz maja 01, 2016 11:23 pm

Pij zielona herbate w ciagu dnia, nawet kilka filizanek, mocno stawia na nogi. Wylacznie lisciasta. Inaczej niz kawa ktora daje energie na pol godziny,a tak na prawde wysysa na caly dzien. No chyba ze zielona kawe, jest baardzo dobra, ale droga. Poczytaj tez o Yerba Mate, ale to juz taki power, ze moze z butow wystrzelic jak Cejrowskiego (juz na wszelki wypadek zawsze chodzi boso) :)
Masz tez obciazona watrobe, kup sobie w sklepie zielarskim ziarna ostropestu i gryz mala lyzeczke codzien z rana po sniadaniu, energia na cala dobe zapewniona, tez o tym poczytaj, to tak na poczatek.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2105
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: tomsoul » ndz maja 01, 2016 11:28 pm

Ale ja mam uszkodzone nerki jeszcze dodam i przetoke na prawym ramieniu, także nie wszystko moge. Ale z zieloną herbate akurat tak. Ta mi nie zaszkodzi, tak twierdzi mój nefrolog.

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 7316
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: AntonPawlowicz » ndz maja 01, 2016 11:39 pm

Aha to lepiej odpusc yerba mate, z zielona kawa tez ostroznie.
Zielona herbata nawet sama wystarczy, tylko pamietaj nie kazda jest dobra, wystrzegaj sie chinskiej ze smokiem na pudelku i Bastka po tych mozna miec nawet kolatania serca, podobnie z Lidla.
Najlepsza jest BioActive jest w Biedronce, tylko nie z pomarancza i nie z grejfrutem - podwyzsza cisnienie, druga szkodzi z lekami, inne sa mega dobre! Na drugim miejscu Loyd, odpada z aloesem, to samo co wczesniej, reszta wysmienita. Na trzecim miejscu firmowa Tesco, najlepsza cena - 3zl za 100g - lisciasta, pyyszna, srebrzyste pozwijane listki, wyborny gatunek, w Japonii nazywany Silver Moon. Jest jeszcze Tesco 80g, ale jest pol na pol z biala herbata, baardzo smaczna, ale ostroznie - moze obciazac serce. Wszelkie w torebkach odpadaja, syf.
Herbata nie nalezy popijac lekow. Pijemy w godzinnym odstepie od lekow, najlepiej juz po sniadaniu. I nie po 18 bo nie zasniesz w nocy. Z poczatku moze nie smakowac, a slodzic nie wolno bo zabijesz wlasciwosci. Z czasem sie czlowiek przyzwyczaja i nie moze bez tego zyc ;) Zawiera antyoksydanty, chroni przed rakiem, oczyszcza organzim, dziala moczopednie.

Awatar użytkownika
hvp2
zaufany użytkownik
Posty: 9688
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 4:14 am
płeć: mężczyzna
Gender: Male

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: hvp2 » ndz maja 01, 2016 11:44 pm

tomsoul pisze:Przy takim zalekowaniu nic mi się nie chce... Jem, pije, sram, szczam, śpie i nie mam żadnej radości życia... Nic... Jak roślinka. Próbowałem sam troszke zmniejszyć leki powtarzam troszke o 100 mg czy amisanu czy kwetaplexu. Od razu mi się włączają urojenia.
Często w późniejszym wieku objawy schizofrenii łagodnieją czy nawet ustępują całkiem. Można wtedy cieszyć się życiem...

Maniek1234
zaufany użytkownik
Posty: 1620
Rejestracja: pn gru 15, 2014 7:47 pm
Status: trener interpersonalny
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 560878
Gender: None specified

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: Maniek1234 » pn maja 16, 2016 3:24 pm

obecnie biore 600 mg solianu w 3 dawkach tak na caly dzien po pare godzin biore 200 tke solianu na negatywne objawy bardzo sprawdza mi sie klozapol w dawce 25 mg tez go biore 2 razy dziennie dobry jest ten klozapol serio
jestem urodzonym przywodca
"Kto nie wygra sam ze sobą, ten nie zwycięży nigdy"
bylem juz na piensku siedmiu piekiel ale teraz...chyba sie nawet nie spoce...

Awatar użytkownika
hvp2
zaufany użytkownik
Posty: 9688
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 4:14 am
płeć: mężczyzna
Gender: Male

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: hvp2 » pn maja 16, 2016 4:11 pm

Ja od kilku dni biorę z powrotem 100 mg "Solianu".
Przyczyną jego zwiększenia mi przez lekarza są moje obecne duże problemy ze snem.

Nie mam co nawet śnić o stałym zażywaniu 50 mg "Solianu" na dobę.
Odstawienie leków całkowite to dla mnie taka abstrakcja jak podróż międzyplanetarna.

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 7316
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: AntonPawlowicz » pn maja 16, 2016 7:51 pm

Na sen pomagaja tabletki z melisy - paczka w aptece koszt 17zl bardzo dobre, herbatka z szyszek chmielu - w zielarskim koszt 7zl za paczke 100g tez wysmienicie pomaga. Poza tym w aptece kupisz Persen, Persen Forte z melatonina i Calms - wszystko zdrowe ziolowe, a przy tym skuteczne srodki.
Zwykle krople nasercowe i walerianowe (z Kozlka lekarskiego) po 3zl tez bardzo dobrze dzialaja, ale z kroplami trzeba uwazac, podobnie jak Melisana Klosterfau - zawieraja alkohol i zamiast podzialac na sen moga pobudzac.

Awatar użytkownika
Ralf
zaufany użytkownik
Posty: 12359
Rejestracja: sob maja 14, 2011 7:23 pm
płeć: mężczyzna
Gender: Male

Re: Ile solianu bierzecie na dobę?

Post autor: Ralf » pt maja 27, 2016 12:39 pm

Ja obecnie na 200 mg w miarę się czuje :D
"Żyjemy w świecie przyjemności pozbawionych radości"
"Nie widzę gwiazd, lecz muszę trwać"

Wróć do „solian”