Już nie mam siły, zmniejszam to cholerstwo

amisulprid

Moderator: Moderatorzy zwykli

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Już nie mam siły, zmniejszam to cholerstwo

Post autor: tomsoul » śr mar 11, 2015 9:17 am

Z Magierskim mam świetny kontakt. Mimo że wyjechał na nauke do Włoch to moge pisać smsy do niego i on z Włoch mi odpisuje.

Gehenna
zaufany użytkownik
Posty: 9556
Rejestracja: sob lip 17, 2010 9:24 am
Gender: None specified

Re: Już nie mam siły, zmniejszam to cholerstwo

Post autor: Gehenna » śr mar 11, 2015 2:03 pm

Tak, nadal chodzę do P. Nic u mnie specjalnego się nie dzieje, więc jest spoko.

Wiesz, ja przy swoich lekach mam problem z "zespołem niespokojnych nóg" ( to chyba tez pod akatyzję można podciągnąć?). Najbardziej to przeszkadza gdy leżę w łóżku i chcę zasnąć, wtedy tak mi "szarpie ciałem".
Zauważyłam, że jak wezmę leki wcześniej, gdy jeszcze chodzę po mieszkaniu, coś robię to nie odczuwam tego tam dotkliwie, dodatkowo przy wcześniejszym wzięciu leków mam mniejszy problem z zaśnięciem.
Może by u Ciebie też to się sprawdziło?

Supeł musi być ten Twój dok:), jeszcze mi się nie zdarzyło pisać smsów z lekarzem. Mam nadzieję, że szybko się w tych Włoszech wyedukuje by pomagać Tobie i innym jeszcze lepiej.

leszko
zarejestrowany użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: pn mar 01, 2010 7:58 pm
Gender: None specified

Re: Już nie mam siły, zmniejszam to cholerstwo

Post autor: leszko » śr mar 11, 2015 9:35 pm

Tomsoul,wybacz mi śmiałość,ale nie zgodzię sie z Toba,iz tak musi być.U mnie silna akatyzja wystąpila po przyjmowaniu abilify,a funkcjonowanie stało się OKROPNE !Nosiło mnie do tego stopnia,że dosłownie nie mogłem usiedzieć na czterech literach.Dodatkowo wystąpił zespół niespokojnych nóg i okropne rozdrażnienie nerwowe. Po konsultacji z lekarzem zmieniłem całkowicie abilify na solian-oczywiscie stopniowo.Obecnie przyjmuję solian w dawce 600 mg na dobę i czuję się dobrze.Wszystko zależy od indywidualnego doboru leku.Przecież każdy z nas jest inny. :) Wiem też z wlasnego doświadczenia,że na dobór wlaściwego dla siebie leku,potrzebny jest czas.Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Już nie mam siły, zmniejszam to cholerstwo

Post autor: tomsoul » śr mar 11, 2015 10:18 pm

No tak tyle że ja na 700 mg już dzisiaj świrowałem. Pozatym ja się nie zgodze z tobą bo tak jak piszesz każdy jest inny, ale są osoby które poprzez profil receptorowy są skazani na akatyzje. Ja jestem taką osobą. Mam i będe miał akatyzje tyle że nie na każdym leku. U mnie solian jest specyficzny że tą akatyzje wywołuje. Zmniejszenie solianu gdzieś do 400 może by pomogło ale co z urojeniami?

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Już nie mam siły, zmniejszam to cholerstwo

Post autor: tomsoul » śr mar 11, 2015 10:21 pm

Jeszcze dodam że mam chorobe królów czyli dne moczanową. Gwóżdż do trumny. :)

Gehenna
zaufany użytkownik
Posty: 9556
Rejestracja: sob lip 17, 2010 9:24 am
Gender: None specified

Re: Już nie mam siły, zmniejszam to cholerstwo

Post autor: Gehenna » śr mar 11, 2015 10:59 pm

Myślałam, że to schiza jest chorobą królewską...

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Już nie mam siły, zmniejszam to cholerstwo

Post autor: tomsoul » czw mar 12, 2015 11:27 am

Schiza to choroba ludzi inteligentnych i wrażliwych. Podagra to choroba królów. :)

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Już nie mam siły, zmniejszam to cholerstwo

Post autor: tomsoul » czw mar 19, 2015 7:51 pm

Zmniejszyli mi conste z 37,5 mg na 25 mg. Nogi się troche uspokoiły. Niestety troche gorzej jest z psychiką. Tak czuje że mi brakuje tych 12,5 mg. Ale może musze się przyzwyczaić. Jestem dobrej myśli. Zresztą zobaczymy.

Wróć do „solian”