czy dużo osób będzie chętnych na pracę zdalną? (wywiad)

Moderator: moderatorzy

Regulamin forum
domik
zaufany użytkownik

czy dużo osób będzie chętnych na pracę zdalną? (wywiad)

Postautor: domik » wt wrz 14, 2021 11:11 pm

Dzień dobry,

Zamierzam rozkręcić agencję zatrudnienia dla osób z orzeczeniem 02P.

Sam taki jestem i praca jest najlepszą terapią.

Chciałbym się zajmować:

- pośrednictwem pracy

- doradztwem

- szkoleniami

Działalność będzie ukierunkowana na pracę zdalną.

Czy ktoś z Was chciałby tak pracować?

Zmienić istniejące zajęcie na zdalne?

Jaka praca zdalna najbardziej by Wam odpowiadała?

Dodam, że sam tak pracuję od lat i chętnie podzielę się doświadczeniami. W tej chwili przeprowadzam jedynie rozeznanie, ponieważ sam znam 3 osoby chętne na pracę, jedna z nich ma orzeczenie, które praktycznie dyskwalifikuje pracę stacjonarną. Czy ktoś jeszcze będzie zainteresowany?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
precelik
bywalec
Status: samozatrudnienie - Wonders4you.com

Re: czy dużo osób będzie chętnych na pracę zdalną? (wywiad)

Postautor: precelik » wt wrz 14, 2021 11:21 pm

A na cyzm polega ta praca online? tak z ciekawości pytam
Moje strony: Żółte Papiery - [url=https://zoltepapiery.pl/author/krei/]blog o schizofrenii[/url] | [url=https://tomekurban.pl/]Tomek[/url] - strona domowa - obrazki... wiersze.. i inne... | Moje małe poradniki: [url=http://jak.edu.pl]Jak to zrobić?[/url]

Moja praca: [url=https://wonders4you.com/strona-typu-one-page/]Tworzenie [/url] i [url=https://wonders4you.com/aktualizowanie-stron/]aktualizowanie stron www[/url]

domik
zaufany użytkownik

Postautor: domik » wt wrz 14, 2021 11:34 pm

Ja sam pracuję jako handlowiec (i bardzo dobrze na tym wychodzę).

Zakładam, że nie znasz się na IT, bo oni wszyscy pracują zdalnie.

Więc, poza programowaniem, można robić praktycznie wszystko:

1. wirtualny asystent obsługuje firmy, wykonuje telefony np. w celu załatwienia spotkania, rezerwacji biletów, itd.