Postautor: Kiciuś_XXL » śr lis 09, 2022 5:40 am
Prowadzę własną działalność na terenie Austrii.
Pracuję od lat głównie dla większej firmy. Jest tam szef od zarządzania ludźmi i miałem z nim rozmowę w busie.
Ten szef już ma ok 60 lat i wielkie doświadczenie z ludźmi. Jest bardzo znerwicowany bo ma dużo na głowie a w dzisiejszych czasach trzeba się pilnować bo każdy z każdej strony chce go wyjebać. W dodatku zwykli ludzie ciągle zawracają mu dupę pierdołami i tworzy się ciągle napięta atmosfera i nerwowe sytuacje. Szefowi puszczają nerwy i wydziera sie czasem na ludzi. Na mnie od początku nigdy. Wiele razy mi powtarzał, że jestem w porządku i jestem uczciwy. Nie obawia się że mogę go oszukać.
Wiem, że on potrzebuje dać upust swoim emocjom i się porządnie wydrzeć. A ja jako jeden z nielicznych to rozumiem. nawet w firmie nieraz usłyszałem, ze jestem jedyny. Nie lubię się chwalić na forum, ale w firmie mam dobrą opinię i ludzie lubią ze mną pracować. jestem w ich ocenie spokojny, opanowany, lubię żartować, mówić o pierdołach. Ciężko mnie wyprowadzić z równowagi, Rzadko, ale jeśli się już to zdarzy to wtedy nie przebieram w słowach i mogę drugiego człowieka wbić słowami w podłogę. Co wielu już zauważyło i doświadczyło. Rzadko, ale naprawdę ktoś musi sobie na to zasłużyć. Ludzie odnoszą się do mnie z szacunkiem, bo nie lubię jak ktoś jest smutny i łatwo podnoszę na duchu tego drugiego czasem z pomocą alkoholu. Wolę ludzi pogodnych i uśmiechniętych i jak jest w pracy miła atmosfera.