Lamitrin a tycie

Awatar użytkownika
Petruccio
zaufany użytkownik
Posty: 13372
Rejestracja: pn gru 01, 2008 3:53 pm
płeć: mężczyzna
Gender: Male

Lamitrin a tycie

Post autor: Petruccio » śr lut 26, 2014 2:06 pm

Czy macie doświadczenia z Lamitrinem jako lekiem powodującym tycie? Biorę najmniejszą dawkę Lamitrinu (25 mg) i przez niecałe 3 tygodnie przytyłem 5 kg. Nie wiem, czy to powoduje mój tryb życia czy właśnie ten lek.
Obrazek

Awatar użytkownika
karuna
zaufany użytkownik
Posty: 12109
Rejestracja: pt lut 06, 2015 7:06 pm
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 100%
Gender: Male

Re: Lamitrin a tycie

Post autor: karuna » śr lut 26, 2014 3:44 pm

Raczej tryb życia, jeśli tak uważasz. Biorę Lamitrin i nie przybyło mi z tej racji. A biorę o wiele więcej. Może więcej się ruszać albo powinieneś był przytyć?
nie ma powodów do zmartwień
sami stwarzamy sobie problemy

Awatar użytkownika
Petruccio
zaufany użytkownik
Posty: 13372
Rejestracja: pn gru 01, 2008 3:53 pm
płeć: mężczyzna
Gender: Male

Re: Lamitrin a tycie

Post autor: Petruccio » śr lut 26, 2014 4:33 pm

No właśnie zacząłem się więcej ruszać, bo nie może tak być.
Obrazek

Awatar użytkownika
karuna
zaufany użytkownik
Posty: 12109
Rejestracja: pt lut 06, 2015 7:06 pm
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 100%
Gender: Male

Re: Lamitrin a tycie

Post autor: karuna » śr lut 26, 2014 5:38 pm

To tak jak ja.
nie ma powodów do zmartwień
sami stwarzamy sobie problemy

Awatar użytkownika
JoRo
zarejestrowany użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: śr lis 22, 2017 1:57 pm
Gender: None specified

Re: Lamitrin a tycie

Post autor: JoRo » śr lis 22, 2017 2:42 pm

Ja nie tyłam.

piotrs
zaufany użytkownik
Posty: 1183
Rejestracja: sob paź 08, 2016 11:41 am
Gender: None specified

Re: Lamitrin a tycie

Post autor: piotrs » śr lis 22, 2017 3:07 pm

wiekszosc leków powoduje tycie bo zatrzymuje wode w organizmie i zwieksza apetyt przynajmniej te starsze

Awatar użytkownika
unreal
zaufany użytkownik
Posty: 3848
Rejestracja: ndz cze 29, 2014 12:34 am
Gender: None specified

Re: Lamitrin a tycie

Post autor: unreal » pt lis 24, 2017 4:15 pm

od lamotryginy się nie tyje, brałam dawkę 200 mg
LaDopamina

Wróć do „lamotrygine czyli lamitrin”