Ból głowy od Asentry?

asentra, asertin, luxeta, setaloft, setaratio, sertralina, sertagen, stimuloton
Awatar użytkownika
Peter
zaufany użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob gru 22, 2007 8:36 pm
płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Pomorze
Gender: None specified

Ból głowy od Asentry?

Post autor: Peter » pn wrz 07, 2015 8:07 pm

Od kilku dni rano boli mnie głowa gdy biorę Asentrę... Macie podobnie? Od roku biorę to może za długo?

Undset
zarejestrowany użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: sob paź 09, 2010 4:30 pm
Gender: None specified

Re: Ból głowy od Asentry?

Post autor: Undset » wt lut 09, 2016 11:31 am

Mam to samo. Codziennie boli mnie głowa.Lek bardzo mi pomaga na moje dolegliwości psychiczne (co nastąpiło dopiero po dwóch miesiącach farmakoterapii - od lipca 2014r.). Wczoraj wieczorem przyjęłam dawkę zwiększoną o 25mg i ból głowy jest trudny do zniesienia. Mam nadzieję, że to najgorsze z czasem minie.

Wróć do „zoloft”