Problemy po antydepresantach

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna

Problemy po antydepresantach

Post autor: tomsoul »

Brałem w swoim życiu różne antydepresanty m.in. seronil(prozac), coaxil, aurorix, trittico no i cital. Mój problem po antydepresantach jest taki że mam skłonności po nich do urojeń, manii i obsesji. Przez 9 dni brałem ostatnio cital ale musiałem go odstawić no bo wyskoczyły urojenia, jakieś zamartwianie się, i ogólnie dziwnie się czułem. Moje pytanie. Czy tylko ja mam takie problemy? Czy ktoś z was też tak ma?

Awatar użytkownika
hvp2
zaufany użytkownik
Posty: 9741
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 4:14 am
płeć: mężczyzna

Re: Problemy po antydepresantach

Post autor: hvp2 »

Ja kilka lat temu dostałem manii po bioxetinie i w tej manii podjąłem absurdalne i niekorzystne dla mnie decyzje.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna

Re: Problemy po antydepresantach

Post autor: tomsoul »

Ja jak brałem aurorix to kompletnie odjechałem. Fantazjowałem że jestem kimś innym lepszym. W tym czasie być może miałem niską samoocene.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna

Re: Problemy po antydepresantach

Post autor: tomsoul »

A z kolei na seronilu(prozacu) miałem urojenia że ludzie o mnie gadają. Miałem wtedy 18-19 lat a dla młodego człowieka akceptacja innych to coś ważnego.

Awatar użytkownika
seebek
zaufany użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 5:51 pm
Lokalizacja: Kuj.-Pomorskie

Re: Problemy po antydepresantach

Post autor: seebek »

"Zycie ludzkie jest jak paczka kredek ... Raz kolorowe, a raz czarne, raz ostre, a raz tepe, raz dlugie, a raz krótkie, raz proste, a raz połamane...
Ale to niewazne. Najwazniejsze jest to, jaki obraz nimi namalujesz..."

piotrs
zaufany użytkownik
Posty: 1279
Rejestracja: sob paź 08, 2016 11:41 am

Re: Problemy po antydepresantach

Post autor: piotrs »

ja mialem LĘKII NIEPOKOJE po antydepresantach
po seronilu i asertinie
do tego biegunk czy nietrzyanie moczu
wieksze nudnosci

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna

Re: Problemy po antydepresantach

Post autor: tomsoul »

Dla mnie antydepresanty to wielkie gówno, nasilają psychozy i urojenia w nich zawarte.

einsam
zaufany użytkownik
Posty: 198
Rejestracja: sob lut 08, 2014 6:10 pm
płeć: mężczyzna

Re: Problemy po antydepresantach

Post autor: einsam »

Po leku Anafranil rozciągnął mi się świat.Przez to bardzo cierpię na psychozę.Trudno jest ten objaw wyleczyć.

einsam
zaufany użytkownik
Posty: 198
Rejestracja: sob lut 08, 2014 6:10 pm
płeć: mężczyzna

Re: Problemy po antydepresantach

Post autor: einsam »

Najbezpieczniejszym lekiem na depresje z psychozą jest neuroleptyk o działaniu przeciwdepresyjnym w odpowiedniej dawce Sulpiryd.Biorąc go z kwetiapiną czuję się dobrze.Biorę również cloranxen.Pozdrawiam wszystkich zmagających się z psychozą.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna

Re: Problemy po antydepresantach

Post autor: tomsoul »

A ile bierzesz tego sulpirydu? Bo ja 800 mg.

Awatar użytkownika
seebek
zaufany użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 5:51 pm
Lokalizacja: Kuj.-Pomorskie

Re: Problemy po antydepresantach

Post autor: seebek »

Gdzieś czytałem że Sulpiryd działa przeciwdepresyjnie tylko w dawce od 100 do 150 mg.
"Zycie ludzkie jest jak paczka kredek ... Raz kolorowe, a raz czarne, raz ostre, a raz tepe, raz dlugie, a raz krótkie, raz proste, a raz połamane...
Ale to niewazne. Najwazniejsze jest to, jaki obraz nimi namalujesz..."

Wróć do „antydepresanty, stabilizujące nastrój”