po antydepresantach czuje sie ladniejsza;]

Awatar użytkownika
fizia
zaufany użytkownik
Posty: 1035
Rejestracja: śr cze 06, 2012 10:24 pm
Gender: None specified

po antydepresantach czuje sie ladniejsza;]

Post autor: fizia » pt mar 15, 2013 6:22 pm

Zawsze jak biore leki poprawiajace nastroj to czuje sie i mysle, ze wygladam tez ladniej. Oczy mi wtedy blyszcza,cera robi sie ladniejsza, no i bardziej chce sie o siebie dbac.

Awatar użytkownika
Maca
zaufany użytkownik
Posty: 682
Rejestracja: czw gru 25, 2008 6:42 pm
Status: Grafik
płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Stara Miłosna
Gender: None specified

Re: po antydepresantach czuje sie ladniejsza;]

Post autor: Maca » pt mar 15, 2013 6:32 pm

Fiziu jestem pewny że jesteś ładna również bez antydepresantów.

Zagubiona we mgle
zaufany użytkownik
Posty: 8531
Rejestracja: pn lis 08, 2010 8:15 pm
Gender: None specified

Re: po antydepresantach czuje sie ladniejsza;]

Post autor: Zagubiona we mgle » pt mar 15, 2013 8:45 pm

Hehe, fajny wątek. :D

Wróć do „antydepresanty, stabilizujące nastrój”