Convulex

Moderator: Chłopiec Papuśny

Awatar użytkownika
Tup
zaufany użytkownik
Posty: 10842
Rejestracja: wt kwie 12, 2011 3:37 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Convulex

Post autor: Tup » pn sie 06, 2012 9:26 am

Witam.
Brał ktoś z was ten lek i jakie macie doświadczenia z nim?:P

Awatar użytkownika
40 i 4
bywalec
Posty: 47
Rejestracja: sob gru 14, 2013 9:58 pm
Gender: None specified

Re: Convulex

Post autor: 40 i 4 » czw kwie 24, 2014 8:15 pm

Convulex to jest to samo co depakine, tylko pod inną nazwą. Brałam ten lek na poprawę nastroju. Nic nie pomógł jedynie włosy mi po nim zaczęły wypadać. Jak dla mnie to słaby lek. :roll:

Arma
zaufany użytkownik
Posty: 242
Rejestracja: pt gru 27, 2013 9:49 pm
Gender: None specified

Re: Convulex

Post autor: Arma » czw kwie 24, 2014 8:44 pm

40 i 4 pisze: jedynie włosy mi po nim zaczęły wypadać.
Mojemu synowi również włosy wypadają, a nastrój, to ma taki, że cały czas śpi :(

Awatar użytkownika
Tup
zaufany użytkownik
Posty: 10842
Rejestracja: wt kwie 12, 2011 3:37 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Convulex

Post autor: Tup » wt maja 05, 2015 9:42 am

40 i 4 pisze:Convulex to jest to samo co depakine, tylko pod inną nazwą. Brałam ten lek na poprawę nastroju. Nic nie pomógł jedynie włosy mi po nim zaczęły wypadać. Jak dla mnie to słaby lek. :roll:

Troche sie jednak roznia skladem wiec to nie sa te same leki.Mi nie wypadaja wlosy ale mam jeden skutek uboczny
szczękościsk. :(

Chociaz to jest taki skutek uboczny ze zdrowy moze pomyslec,ze mam szczękościsk od nerwów,bo juz miałem taką sytuację ale troche mnie to niepokoi :( Ale trudno nie mieć zadnych skutkow ubocznych po tych lekach nawet w malych ilosciach sa jakies sladowe.Mi sie wydaje,ze drżenie jest bardziej kłopotliwe.

Mimo wszystko nastrój mi tak nie skacze i lepiej znosze doły na tym leku :roll:

Wróć do „antydepresanty, stabilizujące nastrój”